Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 5 класу
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
Навчальна
програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах.
Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником
міністра Інною Совсун (наказ
Міністерства освіти і науки України від 02.02.2016 № 73).
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Інформаційні процеси. Комп’ютер
як засіб реалізації інформаційних процесів.
|
|||
1.
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил
поведінки під час роботи в комп’ютерному класі.
Повідомлення, дані,
інформація, шум.
|
||
2.
|
Інструктаж
з БЖД. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті
сучасної людини.
|
||
3.
|
Інструктаж
з БЖД. Комп’ютери та їх різновиди.
|
||
4.
|
Інструктаж
з БЖД. Складові комп’ютерів та їх призначення. Практична робота 1.
|
||
5.
|
Інструктаж
з БЖД. Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики).
|
||
6.
|
Інструктаж з БЖД. Операції
над об’єктами файлової системи. Практична
робота 2.
Контрольна робота №1 з теми:
«Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів».
|
||
Тема 2. Цифрові мережеві технології
|
|||
7.
|
Інструктаж з БЖД. Локальна мережа, використання
мережевих папок.
|
||
8.
|
Інструктаж з БЖД. Пошук відомостей у мережі Інтернет.
|
||
9.
|
Інструктаж з БЖД. Завантаження даних з Інтернету.
Практична робота
3.
|
||
10.
|
Інструктаж з БЖД. Безпечне користування Інтернетом.
Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.
Контрольна
робота №2 з теми: «Цифрові мережеві технології».
|
||
Тема 3. Текстовий процесор
|
|||
11.
|
Інструктаж з БЖД. Текстовий документ та його
об’єкти.
|
||
12.
|
Інструктаж з БЖД. Повторення
правил уведення та редагування тексту (символів, абзаців).
|
||
13.
|
Інструктаж
з БЖД. Форматування тексту.
Практична робота 4.
|
||
14.
|
Інструктаж
з БЖД. Додавання малюнків із файлу до текстового документа та їх
форматування. Сторінки документа та їх форматування.
|
||
15.
|
Інструктаж
з БЖД. Додавання, редагування та форматування таблиць. Практична робота 5.
|
||
16.
|
Інструктаж
з БЖД. Підготовка документа до друкування. Друкування документа.
Контрольна
робота №3 з теми: «Текстовий процесор».
|
||
Тема 4. Алгоритми і програми
|
|||
17.
|
Інструктаж
з БЖД. Алгоритми та їх виконавці.
|
||
18.
|
Інструктаж з БЖД. Середовище описання і
виконання алгоритмів.
|
||
19.
|
Інструктаж з БЖД. Типи алгоритмів.
|
||
20.
|
Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми.
|
||
21.
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація лінійних
алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.
|
||
22.
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями.
|
||
23.
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація циклічних
алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 7.
|
||
24.
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з лічильником.
|
||
25.
|
Інструктаж з БЖД. Цикли з умовою.
|
||
26.
|
Інструктаж з БЖД. Складання програм з
повторенням у середовищі Скретч. Практична робота 8.
|
||
27.
|
Інструктаж
з БЖД. Алгоритмічна структура розгалуження.
|
||
28.
|
Інструктаж
з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
29.
|
Інструктаж
з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі
Скретч. Практична
робота 9.
|
||
30.
|
Інструктаж
з БЖД. Контрольна робота №4 з теми: «Алгоритми і програми».
|
||
Тема 5. Проектна діяльність
|
|||
31.
|
Інструктаж з БЖД. Постановка завдання,
планування проекту.
Практична
робота 10.
|
||
32.
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання проекту.
|
||
33.
|
Інструктаж
з БЖД. Виконання проекту.
|
||
34.
|
Інструктаж з БЖД. Публічна презентація
проекту.
|
||
35.
|
Інструктаж з БЖД.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|
Календарно-тематичне
планування
уроків з
інформатики для 6-х класів
_______________________________________________________________________
(назва школи)
на I
семестр
20___-20___
навчального року
Всього:
16 год. на I семестр (1 год. на тиждень).
Загальна
кількість год. на рік за програмою: 33 год. + 2 год. резервного часу.
«Інформатика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
із розрахунку 1 година на тиждень (на сайті
МОН)
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-ть год
|
Дата
|
Примітки
|
||
6-А
(I-II гр.)
|
6-Б
|
|||||
I гр.
|
II
гр.
|
|||||
Тема 1. Алгоритми та їх
виконавці (6 год)
|
||||||
1.
|
Вступний
інструктаж з правил тех. безп.
під час занять в каб. інформат.
Поняття
команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.
|
1
|
||||
2.
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів.
Формальне виконання алгоритму. Форми подання алгоритмів. Алгоритми в нашому
житті.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
3.
|
План виконання завдання. Планування в нашому житті
Практична
робота №1. «Складання
алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання
алгоритмів»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
4.
|
Базові алгоритмічні структури.
Алгоритм та програма. Середовище виконання алгоритму. Об’єкти та події.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
5.
|
Складання та виконання
алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму
Практична
робота №2. «Складання
алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання
їх у визначеному навчальному
середовищі виконання алгоритмів»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
6.
|
Підсумковий
урок з теми «Алгоритми та їх
виконавці»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 2. Поняття операційної системи (5
год)
|
||||||
7.
|
Поняття операційної системи, її
призначення Графічний інтерфейс операційної системи.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
8.
|
Поняття файлової системи.
Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи. Поняття типу
файлу.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
9.
|
Операції над об’єктами файлової
системи. Операції над групами об’єктів. Відновлення вилучених об’єктів
операційної системи
Практична
робота №3. «Операції
над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
10.
|
Пошук об’єктів файлової системи.
Практична
робота №4. «Пошук
об‘єктів файлової системи»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
11.
|
Підсумковий
урок з теми «Поняття операційної
системи»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 3. Мультимедіа (4 год)
|
||||||
12.
|
Поняття про мультимедіа, її об’єкти.
Галузі використання мультимедіа. Пристрої введення-виведення об’єктів
мультимедіа.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
13.
|
Мультимедійні
програвачі, їх призначення і функціональні можливості
Практична робота №5.
«Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними
програвачами»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
14.
|
Засоби перегляду зображень, їх
призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень.
Основні операції над зображеннями.
Практична
робота №6. «Перегляд
зображень та змінення значень їх влас.»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
15.
|
Підсумковий
урок з теми «Мультимедіа». Інструктаж з
БЖД.
|
1
|
||||
16.
|
Систематизація
та узагальнення матеріалу вивченого за I семестр.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Усього
|
16
|
Календарно-тематичне
планування
уроків з
інформатики для 6-х класів
_______________________________________________________________________
(назва школи)
на II семестр
20___-20___
навчального року
Всього:
19 год. на II семестр (1 год. на тиждень).
Загальна
кількість год. на рік за програмою: 33 год. + 2 год. резервного часу.
«Інформатика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
із розрахунку 1 година на тиждень (на сайті
МОН)
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-ть год
|
Дата
|
Примітки
|
||
6-Б
(I гр.)
|
6-В
(II гр.)
|
|||||
Тема 4. Текстовий процесор (10 год)
|
||||||
17.
|
Повторний інструктаж з правил ТБ під час занять в
кабінеті інформатики.
Поняття
текстового документа, його об’єктів.
|
1
|
||||
18.
|
Текстовий процесор, його
призначення.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
19.
|
Середовище текстового процесора (ТП).
Створення, відкривання і збереження ТП. Режими роботи.
Інструктаж з БЖД.
|
1
|
||||
20.
|
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом
тексту.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
21.
|
Введення і редагування тексту. Перевірка
правопису. Пошук та заміна фрагментів в тексті.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
22.
|
Форматування символів та
абзаців.
Практична
робота №7.
«Редагування та форматування текстового
документа».
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
23.
|
Алгоритм опрацювання текстового
документа. Вставляння графічних
об’єктів та схем/діаграм у текстовий документ.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
24.
|
Практична
робота №8.
«Вставляння графічних об’єктів та
схем/діаграм у текстовий документ».
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
25.
|
Довідкова система ТП.
Нумерування сторінок. Попередній перегляд текстового документу, друк.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
26.
|
Підсумковий
урок з теми «Текстовий процесор». Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 3. Комп’ютерні мережі (8 год)
|
||||||
27.
|
Комп’ютерні мережі та їх
призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
28.
|
Поняття користувача й сеансу
користувача. Локальна мережа навчального закладу.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
29.
|
Поняття про глобальну мережу
Інтернет та Всесвітню павутинну. Основні служби Інтернету. Поняття веб-сайту,
веб-сторінки, її адреси. Робота з веб-браузером.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
30.
|
Практична
робота №9.
«Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення
списку сайтів, обраних для швидкого перегляду».
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
31.
|
Поняття пошукової системи.
Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Збереження
зображень, веб-сторінок та їх фрагментів.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
32.
|
Інтернет-енциклопедії, словники
та онлайн- перекладачі. Правила безпечного користування Інтернетом.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
33.
|
Практична
робота №10.
«Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами».
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
34.
|
Підсумковий
урок з теми «Комп’ютерні мережі». Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
35.
|
Систематизація
та узагальнення матеріалу вивченого за I семестр.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Усього
|
35
|
|||||
Календарно-тематичне
планування
уроків з
інформатики для 7-х класів
_______________________________________________________________________
(назва школи)
на I
семестр
20___-20___
навчального року
Всього:
16 год. на I семестр (1 год. на тиждень).
Загальна
кількість год. на рік за програмою: 33 год. + 2 год. резервного часу.
«Інформатика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
із розрахунку 1 година на тиждень (на сайті
МОН)
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-ть год
|
Дата
|
Примітки
|
||
7-А
(I-II гр.)
|
7-Б
|
|||||
I гр.
|
II
гр.
|
|||||
Тема 1. Електронне листування (4 год)
|
||||||
1.
|
Вступний
інструктаж з правил техніки безпеки
під час занять в кабінеті інформатики
Поштова служба Інтернету.
Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової
скриньки. Створення
електронної скриньки.
|
1
|
||||
2.
|
Надсилання, отримання,
перенаправлення повідомлень. Операції над папками та листами. Вкладання
файлів.
Інструктаж з БЖД.
|
1
|
||||
3.
|
Етикет електронного листування.
Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
4.
|
Практична
робота №1. «Електронне
листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли»
Підсумковий
урок з тем «Електронне листування»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 2. Моделювання (4 год)
|
||||||
5.
|
Поняття моделі. Поняття
предметної галузі. Типи моделей.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
6.
|
Форми подання інформаційної
моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
7.
|
Етапи побудови інформаційної
моделі. Побудова інформаційних моделей.
Практична
робота №2. «Побудова
інформаційних моделей»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
8.
|
Підсумковий
урок з тем «Поняття операційної
системи»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 3. Алгоритми з повторенням і
розгалуженням (8 год)
|
||||||
9.
|
Висловлювання. Істинні та хибні
висловлювання. Умовне висловлювання. Базові алгоритмічні структури.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
10.
|
Алгоритми з повторенням.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі
виконання алгоритмів.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
11.
|
Практична робота №3.
«Складання
та виконання алгоритмів з»
|
1
|
||||
12.
|
Алгоритми з розгалуженням.
Практична робота №4.
«Складання
та виконання алгоритмів з»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
13.
|
Складання та виконання
алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
14.
|
Практична
робота №5. «Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному
навчальному середовищі виконання алгоритмів»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
15.
|
Підсумковий
урок з теми «Алгоритми з повторенням і
розгалуженням»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
16.
|
Систематизація
та узагальнення матеріалу вивченого за I семестр.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Усього
|
16
|
Календарно-тематичне
планування
уроків з
інформатики для 7-х класів
_______________________________________________________________________
(назва школи)
на II семестр
20___-20___
навчального року
Всього:
19 год. на II семестр (1 год. на тиждень).
Загальна
кількість год. на рік за програмою: 33 год. + 2 год. резервного часу.
«Інформатика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
із розрахунку 1 година на тиждень (на сайті
МОН)
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-ть год
|
Дата
|
Примітки
|
||
7-А
(I-II гр.)
|
7-Б
|
|||||
I гр.
|
II
гр.
|
|||||
Тема 3 Табличний процесор (10 год)
|
||||||
17.
|
Повторний інструктаж з правил ТБ під час занять в
кабінеті інформатики.
Таблиці, електронні таблиці.Табличний процесор, його призначення.
Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.
|
1
|
||||
18.
|
Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Адресація в
середовищі табличного процесора.
Іменовані комірки і діапазони..
Інструктаж з БЖД.
|
1
|
||||
19.
|
Типи даних. Уведення та редагування
даних в таблиці. Формати даних. Форматування даних, клітинок і діапазонів
комірок.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
20.
|
Практична
робота №6. «Уведення,
редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
21.
|
Створення та форматування
діаграм у середовищі ТП. Аналіз даних, поданих на діаграмі
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
22.
|
Практична
робота №7. «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
на діаграмі»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
23.
|
Правила запису формул у ТП. Копіювання і переміщення формул.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
24.
|
Використання вбудованих
функцій: сума, середнє значення, min, max.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
25.
|
Практична
робота №8. «Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
26.
|
Підсумковий
урок з тем «Табличний процесор»
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 4. Розв’язування компетентнісних задач.
(4 год)
|
||||||
27.
|
Розв’язування компетентнісних
задач.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
28.
|
Розв’язування компетентнісних
задач.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
29.
|
Розв’язування компетентнісних
задач.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
30.
|
Розв’язування компетентнісних
задач.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Тема 5. Виконання індивідуальних навчальних
проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального
призначення (математика, фізика,
хімія, біологія, географія, тощо). (4 год)
|
||||||
31.
|
Що таке проект
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
32.
|
Виконання індивідуальних
навчальних проектів.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
33.
|
Виконання індивідуальних
навчальних проектів.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
34.
|
Захист проекту.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
35.
|
Систематизація
та узагальнення матеріалу вивченого за I семестр.
Інструктаж
з БЖД.
|
1
|
||||
Усього
|
35
|
Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 8
класу
(До підручника «Інформатика 8 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Програму
підготували:
Ривкінд
Й.
|
учитель-методист вищої категорії, завідувач кафедри математики та
інформатики ліцею № 38 імені В. М. Молчанова м. Києва, заслужений вчитель
України;
|
Шакотько
В.
|
викладач-методист вищої категорії, заступник директора з навчальної
роботи Кременчуцького педагогічного училища ім. А. С. Макаренка.
|
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
І гр.
|
ІІ гр.
|
|||
Тема 1. Кодування даних (3 год)
|
||||
1.
|
Кодування та декодування повідомлень
|
|||
2.
|
Двійкове кодування
|
|||
3.
|
Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового
коду текстових даних
|
|||
Тема 2. Апаратно-програмне
забезпечення комп’ютера (5 год)
|
||||
4.
|
Історія опрацювання інформаційних об’єктів
|
|||
5.
|
Архітектура комп’ютера.
Технічні характеристики складових комп’ютера
|
|||
6.
|
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу
|
|||
7.
|
Програмне забезпечення
комп’ютера
|
|||
8.
|
Практична робота 3. Архівування та розархівування даних
|
|||
Тема 3. Опрацювання текстових даних (6 год)
|
||||
9.
|
Списки в текстовому документі
|
|||
10.
|
Таблиці в текстовому документі
|
|||
11.
|
Опрацювання текстового
документа,
що містить різні об’єкти
|
|||
12.
|
Практична робота 4. Створення текстового
документа, що містить об’єкти різних типів
|
|||
13.
|
Оформлення документів.
Структура складного
текстового документа
|
|||
14.
|
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та
покажчиків
|
|||
Тема 4. Опрацювання
об’єктів мультимедіа (6 год)
|
||||
15.
|
Знайомство з форматами відео- та аудіофайлів
|
|||
16.
|
Програмне забезпечення для
опрацювання об’єктів мультимедіа
|
|||
17.
|
Створення аудіо- та відеофрагментів
|
|||
18.
|
Опрацювання, збереження та
публікація відеокліпу
|
|||
19.
|
Практична робота 6. Створення відеокліпу.
Додавання відеоефектів,
налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
|
|||
20.
|
Практична робота 7. Розміщення аудіо-
та відеоматеріалів в Інтернеті
|
|||
Тема 5. Технології опрацювання числових даних
у середовищі табличного процесора (10 год)
|
||||
21.
|
Типи
посилань на комірки в Excel
|
|||
22.
|
Практична робота 8. Розв’язування задач
на
обчислення
|
|||
23.
|
Логічні
функції
|
|||
24.
|
Математичні та статистичні функції
|
|||
25.
|
Параметри сторінки. Друкування таблиці
|
|||
26.
|
Упорядкування даних. Умовне форматування
|
|||
27.
|
Практична робота 9. Використання математичних, логічних та статистичних
функцій табличного
процесора. Умовне форматування
|
|||
28.
|
Розширені фільтри. Проміжні підсумки
|
|||
29.
|
Діаграми та графіки
|
|||
30.
|
Практична робота 10. Упорядкування даних
у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
|
|||
Тема 6. Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год)
|
||||
31.
|
Знайомство із середовищем програмування
|
|||
32.
|
Створення найпростішого проекту
|
|||
33.
|
Запис програми
|
|||
34.
|
Основні компоненти програми
|
|||
35.
|
Властивості і методи елементів керування
|
|||
36.
|
Налагодження програмного коду
|
|||
37.
|
Практична робота 11. Створення об’єктно- орієнтованої програми, що
відображає вікно повідомлення
|
|||
38.
|
Практична робота 12. Створення програми
з кнопками і написами
|
|||
Тема 7. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (10 год)
|
||||
39.
|
Величини та їхні властивості
|
|||
40.
|
Елементи для введення даних
|
|||
41.
|
Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання
величин в навчальному середовищі програмування
|
|||
42.
|
Величини цілих типів
|
|||
43.
|
Величини дійсних типів
|
|||
44.
|
Величини логічного типу
|
|||
45.
|
Величини символьного типу
|
|||
46.
|
Величини рядкового типу
|
|||
47.
|
Перетворення величин одного типу
на інший
|
|||
48.
|
Практична робота 14. Налагодження готової
програми
|
|||
Тема 8. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями (9 год)
|
||||
49.
|
Алгоритми з розгалуженнями
|
|||
50.
|
Складання програм із
розгалуженнями
|
|||
51.
|
Поліваріантне розгалуження
|
|||
52.
|
Компоненти вибору
|
|||
53.
|
Алгоритми з повтореннями.
Цикл із передумовою
|
|||
54.
|
Алгоритми з повтореннями.
Цикл із післяумовою
|
|||
55.
|
Алгоритми з повтореннями.
Цикл із параметром
|
|||
56.
|
Складання циклічних
алгоритмів опрацювання
величин
|
|||
57.
|
Практична робота 15. Складання та виконання
алгоритмів з повтореннями та
розгалуженнями для опрацювання величин
|
|||
Тема 9. Графічне відображення даних (7 год)
|
||||
58.
|
Базові графічні примітиви
|
|||
59.
|
Налаштування властивостей
графічних примітивів
|
|||
60.
|
Створення програм із
графічним відображенням даних
|
|||
61.
|
Графічні компоненти
|
|||
62.
|
Виведення малюнків із
зовнішніх файлів
|
|||
63.
|
Розробка програм з графічними
компонентами
|
|||
64.
|
Практична робота 16. Створення програми
з графічними компонентами
|
|||
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання проектів (6 год)
|
||||
65.
|
Розв’язування компетентнісних
задач
|
|||
66.
|
Розв’язування компетентнісних
задач
|
|||
67.
|
Виконання індивідуальних і
групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
навчального курсу
«Інформатика»
|
|||
68.
|
Виконання індивідуальних і
групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального
курсу «Інформатика»
|
|||
69.
|
Виконання індивідуальних і
групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального
курсу «Інформатика»
|
|||
70.
|
Виконання індивідуальних і
групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального
курсу «Інформатика»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар